FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. Jakie materiały potrzebne są do wizualizacji? 

W ogólnym skrócie podstawowymi materiałami są zdjęcia produktu oraz wymiary. Niezależnie od stosowanej techniki wykonania, są to informacje niezbędne aby odwzorować poprawny kształt i proporcje produktu względem aranżowanego pomieszczenia. Proszę jednak pamiętać że im więcej informacji uzyskamy przed rozpoczęciem pracy tym sprawniej będzie ona przebiegała a efekty będą lepsze. Dodatkowe wskazówki, takie jak  preferowany styl wizualizacji czy (umiejscowienie grafiki (baner, strona internetowa, aplikacja moblina itp.) są zawsze mile widziane.

2. Jaki jest termin realizacji?

Pojedyncze realizacje podsyłane regularnie realizowane są do 1 tygodnia, a w praktyce w ciągu paru dni. Sprawa ma się inaczej z większymi partiami wizualizacji. Tutaj termin ustalany jest drogą konsultacji. Proszę pamiętać że na czas realizacji wpływ ma kolejność napływania zleceń. Nie dotyczy to jedynie stałych klientów.

3. Jakie pliki otrzymam ?

Standardowym zestawem plików jest wizualizacja w formacie .jpg + białe tło (wycięty i wykadrowany produkt) również w formacie .jpg. Pliki domyśle wykonujemy w formacie zbliżonym do FULL HD (tj. 1920x1080px). Docelowo zależy to od przyjętego kadru. 
Na życzenie klienta możemy wykonać wizualizację w dowolnej rozdzielczości tj. 4k, 8k, itd. Wszystko zależy od umiejscowienia grafiki i kalkulacji kosztów renderowania.

4. Jakie usługi oferujemy?

Dzięki współpracy ze studiem Mashmedia, możemy pochwalić się dość szeroką i kompleksową ofertą w zakresie realizacji opraw graficznych i reklamy. Realizujemy między innymi:
  • Wizualizacje mebli tapicerowanych i twardych
  • Wizualizacje materacy, stelaży i dodatków
  • Wizualizacje prototypów mebli (przed procesem produkcji)
  • Interaktywne packshoty mebli
  • Sesje fotograficzne u klienta
  • Katalogi produktów + wydruk
  • Spoty reklamowe 
  • Lektoring
Realizowane przez nas grafiki mogą pokrywać twoje wizytówki, ulotki, katalogi, banery, pojazdy a nawet budynki. 

5.Czy mogę wykorzystać własne zdjęcia?

Oczywiście, pod warunkiem że zdjęcia są odpowiedniej jakości i rozdzielczości (min. 2000x2000 px), a prezentowany na nich mebel jest dobrze oświetlony. Jeśli posiadasz zdjęcia z wcześniejszych sesji fotograficznych, a chciałbyś odświeżyć ofertę, bardzo prawdopodobne że uda się je w 100% wykorzystać. Pamiętaj że oferujemy również sesje zdjęciowe u klienta, jeśli zajdzie potrzeba poprawienia niektórych ujęć. 

6. Jak przebiega proces realizacji?

  1. Zebranie materiałów referencyjnych ( wymiary, zdjęcia) oraz informacji o oczekiwanych rezultatach. (Proszę upewnić się że zebrane materiały są poprawne)
  2. Realizacja zlecenia.
  3. Prezentowanie wstępnej wersji graficznej. (możliwa jest ocena postępu prac i wyrażenia opinii na ich temat)
  4. Wprowadzenie ewentualnych drobnych poprawek. (Proszę pamiętać że wszelkie zmiany wprowadzane do projektu po zakończeniu etapu poprawek będą wiązać się z dodatkowymi kosztami, dlatego tak ważne jest dokładne sprawdzenie poprawności wykonanych modeli )
  5. Rendering Finalny. (prezentacja gotowych ujęć pokrytych znakiem firmowym)
  6. Wystawienie Faktury Vat. (po uregulowaniu należności i przesłaniu potwierdzenia przelewu, niezwłocznie dokonujemy przesłania zrealizowanych prac)          

7. Czy można zmienić materiał na zdjęciu mebla?

Na zdjęciu mebla jest to niestety niemożliwe. W przypadku fotografii produktu możemy jedynie zmienić jego kolorystykę np. uzyskać skórę o innym odcieniu. Niestety nie ma możliwości zmiany np. Skóry na tkaninę.  Takie efekty zapewnia tylko modelowanie 3d produktów, w których model mebla jest całkowicie generowany w środowisku grafiki wektorowej i możemy pokryć go dowolną teksturą. 

8. Czy można uzyskać rabat?

Oczywiście, rabaty oferujemy przy jednorazowej realizacjach powyżej 10 zleceń, lub przy regularnej stałej współpracy. 

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy